補習社(中學課程/DSE課程) Learning centre / Tutorial schools

--> -->


有一個小小Tips 給大家,筆者我都曾經在大型補習社上補習班,通常大型補習社除了有常規班和暑期班外,十月時還會開新班,然後聖誕(12月)和新年(1月/2月)期間亦會開班、精讀班、Tips class、Mock班、最後衝刺、Oral 班之類……總之是數不完,避免過份報太多班,報得太多反而應付不來。

以下排名不分先後,請按圖另開新分頁。



















留言

  1. 呢篇文主要講DSE中史既syllabus既溫書方法,如果你係想知道初中中史既野,相信內容都會有一定幫助。中史補習較為人熟悉既有Shinno Choi,後起之秀有Lori Tsang,好多人都認為中國歷史出去補習攞好多skills同雞精notes就可以讀得冇咁辛苦,但事實又係咪咁?補習免中介


    筆者用左半年時間由零開始自修DSE中史, 冇補過任何中史補習名師,手上既資源有教科書、4年既DSE past paper、同埋舊版教科書, 同時兼顧考中文、數學、bafs,最終中史攞左level 5,入讀中大歷史系,同FlowClass一齊睇下筆者溫中史既小小心得。搵補習


    切忌依賴他人

    學習永遠都係自己既事,如果諗住比錢假手於人就可以溫少啲既話,咁就大錯特錯!就算比左錢去補習,你都要非常勤力去溫書同埋補習既materials,咁我既問題又黎啦,既然補唔補習都要溫咁多書,點解我仲要去補習呢?搵補習

    整理、歸納、理解、濃縮 補習平台

    因為手頭上既資源有限,冇一啲名師既精華筆記,唯有就每日對住教科課,整理一次重點,再佢歸納成自己理解到而又簡潔既文字,是為Jot Notes。整好自己既notes之後,每次再睇到一啲新既內容或者正既史料,就會再加入去呢本手抄notes。因為係自己整既notes,所以記憶會更深刻;另外因為我既知識係由一開始最簡單直接既課本內容一直慢慢加啲例子深化上去,所以一路讀落去都會好順暢;之後每次再睇返notes,就會不斷濃縮,甚至用更簡單既方式令自己記住,呢個過程好正,補緊名師既你未必體會得到。筆者用半年時間由零開始,所以時間對你黎講絕對唔係一個限制,除非你聽日考今日先睇到呢篇文。補習免中介


    善用間隔記憶法 補習社


    所謂間隔記憶法,Spaced Repetition,即係話要透過重複學習去深化記憶,將短期記憶塑造成長期記憶,因為人既大腦面對資訊一次之後就會好快唔記得,但如果你重複接觸既話就會記得好耐,就好似學生字咁,你記一次,好快就唔記得,但之後你就見多2,3次,好快就變左你既詞彙。



    間隔記憶法:學習當日、學習完既一日、兩日、四日、八日、一個月、三個月,將資訊學習一次,就會非常入腦,而你整一份屬於你自己既notes就更有效,因為唔洗學習都對住書中海量既資訊,自然會更有動力溫習。


    多做題目
    做題目嘅目的

    練習寫字速度
    對題目更敏感
    提升諗points速度
    練習拓展既內容
    將例子學以至用

    做題目一定要count時間做,唔好比自己慢慢諗,即使你可以慢工出細貨,但去到實戰根本唔會有時間比你慢慢寫,一定要係平時培養到承受壓力既能力,迫自己諗野快啲、寫快啲,就係憑住平時既壓力測試,最終筆者係遲到15分鐘既情況下仍然可以提早5分鐘完成對卷,咁當然大家千奇唔好學筆者遲到啦,咁就有充足嘅時間完成試卷。


    聆聽他人意見

    如果你擔心自己做完題目要改善既地方係邊,你可以做多啲題目比你既中史老師改,筆者都會做題目拎返去比母校既老師改,老師比既意見可以睇到好多好睇唔到既盲點,等我知道可以點改善,同拓展既方向等等,又或者可以請私補老師幫你改題目,等佢比啲星級意見你,最緊要就係要聽多啲人既批評,虛心接受,加以改進,相信你都可以成為下一個5**。


    總結

    中史呢一科唔一定要出去補習靠人,都可以靠自己嘅努力溫下書,提升一下答題技巧,只要肯比時間同心機,中史科嘅成績一定會有進步!最後都祝願各位DSE考生考試順利,勇奪佳績!

    回覆刪除
  2. 補習社
    補習免中介
    搵補習
    補習平台
    補習老師

    補習免中介
    搵補習
    flowclass
    【小學名校】「好玩得」——保良局黃永樹小學
    mm 傻人一名, 8 months ago 1 min read 198
    韻律泳這一項運動相信在香港並不普及,一來大家主要都只看重學界的競速游賽,二來要在香港找一個能練習韻律泳的游泳池並不容易,可是小編在搜尋有關保良局黃永樹小學的資料時,竟看到一篇以「你聽過小學生玩韻律泳未?」開頭的文章(明報即時新聞:Facebook帖文,2015年9月),小學生竟然已經在學韻律泳?現在就讓小編在Tutor Circle尋補上為大家說說到底發生了甚麼事吧!

    封面圖片來源







    簡介
    學校以前名為「保良局陸慶濤小學下午校」,該校自1988年起始運作,到1999年轉為全日制學校。學校初創立的時候只設有十一班,至今已經擴展至三十班和兩個加強輔導班。學校位於西貢區將軍澳唐賢街,為資助男女校,按小一入學統籌辦法收生。



    教學特色
    學校的一大特色是「活化教育」。作為地區名校,學校瞭解到不能永遠只靠「食老本」,一成不變只會不進則退,失去地區名校的身份。故此,學校近年把統傳的活動「活化」,如把郊外旅行改為生態考察或野外訓練,讓同學可以在郊遊之餘,也能在學識上有所得著;在小六畢業禮上加入年度主題,向學生灌輸正向的生命態度,建立正確的價值觀。而除了這些活動上的改變外,學校在設施方面也作出了「活化」,如把校園的一幅草地變成學生的讀書閣,讓這片草地的作用得以發揮,由寂寂無聞的校園一隅搖身一變成為培養學生閱讀習慣的場地。(TOPick:名校由盛轉衰始於「不變」 保良局黃永樹小學校長 :活化教育提高學習動機,2019年11月)



    學校亦十分重視學生的興趣發展,曾碧霞校長「每個學生總有一個強項」(明報新聞網:學校巡禮﹕黃永樹小學泳隊表現出色 多元活動 發掘學生強項,2015年9月),故設有共六十二項課外活動,分為五大組別:服務小組、學術活動、藝術活動、體育活動及興趣小組。其中小編覺得最值得一提的是游泳和樂器兩樣。



    小學設有泳隊並不是甚麼新鮮事,但學校竟另有一支韻律泳隊。原來學校設有室內游泳池,故韻律泳隊成員可以在不被其他游客影響的情況下,專心練習。而在樂器方面,根資網上資料,學校備有總值100萬元的樂器供學生借用(myschool.hk:保良局黃永樹小學,2018年),可見學校為同學的課外活動提供了充足的資源。

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

網頁遊戲-忍影世界